Егер сақтандыру жағдайы орын алса, не істеу керек?

KazakhExport ақпараттандырылуы тиіс жағдайлар

  • KazakhExport сақтандырған мәміледе мәселелер туындаған болса;

  • егер KazakhExport сақтандырмаған мәміле бойынша сатып алушыда төлем жөнінде мәселелер туындаған жағдайда.

Сақтандыру жағдайы туындаған жағдайда KazakhExport әрекеті

KazakhExport шығынның себептері мен мөлшеріне қатысты тергеу жүргізеді және оны барынша азайту шараларын қолдануға тырысады. Клиент өз кезегінде компанияға қажетті құжаттар мен мәліметтерді ұсынуы керек.

Үлкен және /немесе күрделі мәмілелер көбінесе халықаралық банктер немесе KazakhExport-тың басқа елдердегі серіктестері сияқты басқа тараптардың мүдделерін қозғайды. KazakhExport мұндай ұйымдармен тығыз ынтымақтастық жасайды және осындай мәмілелердегі тәуекелдерді азайтуға көмектеседі.

KazakhExport өтемақысы

Егер Сіздің сатып алушыңыз қандай да бір проблемалардың туындауына байланысты келісім-шарт талаптарына сәйкес мәмілені төлей алмаса, Сіз сақтандыру жағдайының басталғаны туралы еркін нысанда хабарлама жібере аласыз.

KazakhExport сақтандыру өтемақысын алу үшін

  • Сіз бізге оқиға туралы кез-келген нысанда (телефон қоңырауы, email немесе хат) хабарлауыңыз керек);
  • Сақтандыру жағдайы оның заңдылығы туралы ешқандай күдік пен дау тудырмауы тиіс.

Сақтандыру сомасын төлеу алдында Сіздің сақтандыру жағдайының басталғаны туралы хабарламаңызды заң департаменті қарайтын болады. KazakhExport сақтандыру жағдайының белгілері бар оқиғаның басталу фактісі мен себептерін белгілейді; сақтанушының өтінішінде келтірілген мәліметтердің шындыққа сәйкестігін тексереді; сарапшыларды немесе бағалаушыларды тарту қажеттілігін айқындайды.

KazakhExport тиесілі төлем күнінен басталатын күту кезеңінен кейін сақтандыру төлемін жүргізеді. Біз сізге төлейтін соманы және сіздің банктік деректемелеріңізді растайтын хат жібереміз. Сақтандыру төлемінің сомасы шартсыз шегерімді шегергенде сіздің шығындарыңыздың мөлшерінде сақтандыру сомасы шегінде жүзеге асырылады және шарттың талаптарына байланысты 75% - дан 90% - ға дейін өзгеруі мүмкін.

KazakhExport сақтандыру төлемін күту кезеңі аяқталғаннан кейін 30 күн ішінде жүзеге асырады. Сақтандыру төлемдерін жүзеге асыру тәртібі мен шарттары KazakhExport сақтандыру ережелерінде сипатталған.

Күту кезеңі не үшін қажет?

Күту кезеңі — бұл KazakhExport Сізбен бірге немесе өз бетінше залалды азайту бойынша шаралар қабылдайтын сақтандыру оқиғасының басталуы туралы өтініш пен сақтандыру төлемінің күні арасындағы уақыт кезеңі. Бұл уақыт кезеңі бастапқыда сақтандыру шартында, сондай-ақ шығындардың алдын алуға бағытталған шараларда айтылады. Күту кезеңі аяқталғаннан кейін, егер жағдайды реттеу мүмкін болмаса және ақша біздің шотқа түспесе, KazakhExport сақтандыру төлемін жүргізеді. Сондай-ақ осы кезең ішінде KazakhExport сақтандыру жағдайының басталуына қандай тәуекелдер: коммерциялық немесе саяси себеп болғанын анықтауы тиіс.

Күту кезеңі коммерциялық тәуекелдер үшін 120 күнге және саяси тәуекелдер үшін 180 күнге тең.

Өтініш нысаны