Сақтандыру жағдайында қайтпек керек? | Қазақстанның экспорттық-кредиттік агенттігі

Сақтандыру жағдайында қайтпек керек?

Қазақстанның экспорттық-кредиттік агенттігі ақпараттандырылуы тиіс жағдайлар

  • Қазақстанның экспорттық-кредиттік агенттігі сақтандырған мәміледе мәселелер туындаған болса;

  • егер Қазақстанның экспорттық-кредиттік агенттігі сақтандырмаған мәміле бойынша сатып алушыда төлем жөнінде мәселелер туындаған жағдайда.

Сақтандыру жағдайы туындаған жағдайда Қазақстанның экспорттық-кредиттік агенттігі әрекеті

Қазақстанның экспорттық-кредиттік агенттігі шығынның себептері мен мөлшеріне қатысты тергеу жүргізеді және оны барынша азайту шараларын қолдануға тырысады. Клиент өз кезегінде компанияға қажетті құжаттар мен мәліметтерді ұсынуы керек.

Үлкен және /немесе күрделі мәмілелер көбінесе халықаралық банктер немесе Қазақстанның экспорттық-кредиттік агенттың басқа елдердегі серіктестері сияқты басқа тараптардың мүдделерін қозғайды. Қазақстанның экспорттық-кредиттік агенттігі мұндай ұйымдармен тығыз ынтымақтастық жасайды және осындай мәмілелердегі тәуекелдерді азайтуға көмектеседі.

Қазақстанның экспорттық-кредиттік агенттігі өтемақысы

Егер Сіздің сатып алушыңыз қандай да бір проблемалардың туындауына байланысты келісім-шарт талаптарына сәйкес мәмілені төлей алмаса, Сіз сақтандыру жағдайының басталғаны туралы еркін нысанда хабарлама жібере аласыз.

Қазақстанның экспорттық-кредиттік агенттігі сақтандыру өтемақысын алу үшін

  • Сіз бізге оқиға туралы кез-келген нысанда (телефон қоңырауы, email немесе хат) хабарлауыңыз керек);
  • Сақтандыру жағдайы оның заңдылығы туралы ешқандай күдік пен дау тудырмауы тиіс.

Сақтандыру сомасын төлеу алдында Сіздің сақтандыру жағдайының басталғаны туралы хабарламаңызды заң департаменті қарайтын болады. Қазақстанның экспорттық-кредиттік агенттігі сақтандыру жағдайының белгілері бар оқиғаның басталу фактісі мен себептерін белгілейді; сақтанушының өтінішінде келтірілген мәліметтердің шындыққа сәйкестігін тексереді; сарапшыларды немесе бағалаушыларды тарту қажеттілігін айқындайды.

Қазақстанның экспорттық-кредиттік агенттігі тиесілі төлем күнінен басталатын күту кезеңінен кейін сақтандыру төлемін жүргізеді. Біз сізге төлейтін соманы және сіздің банктік деректемелеріңізді растайтын хат жібереміз. Сақтандыру төлемінің сомасы шартсыз шегерімді шегергенде сіздің шығындарыңыздың мөлшерінде сақтандыру сомасы шегінде жүзеге асырылады және шарттың талаптарына байланысты 75% - дан 90% - ға дейін өзгеруі мүмкін.

Қазақстанның экспорттық-кредиттік агенттігі сақтандыру төлемін күту кезеңі аяқталғаннан кейін 30 күн ішінде жүзеге асырады. Сақтандыру төлемдерін жүзеге асыру тәртібі мен шарттары Қазақстанның экспорттық-кредиттік агенттігі сақтандыру ережелерінде сипатталған.

Күту кезеңі не үшін қажет?

Күту кезеңі — бұл Қазақстанның экспорттық-кредиттік агенттігі Сізбен бірге немесе өз бетінше залалды азайту бойынша шаралар қабылдайтын сақтандыру оқиғасының басталуы туралы өтініш пен сақтандыру төлемінің күні арасындағы уақыт кезеңі. Бұл уақыт кезеңі бастапқыда сақтандыру шартында, сондай-ақ шығындардың алдын алуға бағытталған шараларда айтылады. Күту кезеңі аяқталғаннан кейін, егер жағдайды реттеу мүмкін болмаса және ақша біздің шотқа түспесе, Қазақстанның экспорттық-кредиттік агенттігі сақтандыру төлемін жүргізеді. Сондай-ақ осы кезең ішінде Қазақстанның экспорттық-кредиттік агенттігі сақтандыру жағдайының басталуына қандай тәуекелдер: коммерциялық немесе саяси себеп болғанын анықтауы тиіс.

Күту кезеңі алқалық органның шешімі бойынша белгіленеді және іс жүзінде 60-90 күнді құрайды.

Өтініш нысаны

chat Кеңес ал!