Қазақстандық компанияларға Қытайдың онлайн-нарығына шығуға жәрдем етеді | Компания жаңалықтары | «KazakhExport» экспорттық сақтандыру компаниясы

Компания жаңалықтары

Қазақстандық компанияларға Қытайдың онлайн-нарығына шығуға жәрдем етеді

Бүгін Сауда және интеграция министрлігінің ведомстволық бағынысты ұйымы, "Бәйтерек" холдингінің еншілес компаниясы-"KazakhExport" ЭСК"ұйымдастырған онлайн – семинарға қатысушылар Қазақстандық өнімді Қытайдың электрондық алаңдарында ілгерілету бойынша отандық экспорттаушыларға арналған жаңа мүмкіндіктерді талқылады.

Іс – шараның негізгі спикері ретінде Қазақстандағы RPT Trade Ruipintong директоры-қазақстандық кәсіпорындардың өнімдерін аспан асты елінің виртуалды сауда алаңдарына шығаруға маманданған Шыңғыс Сапеков сөз сөйледі. Атап айтқанда, отандық экспорттаушыларға Қытайдағы қызметтер мен мобильді қосымшаларда таныстыру-сайттарын құруға, маркетингтік талдау жүргізуге, қытай тұтынушыларының талғамдарын ескере отырып, бірегей қаптама дизайнын жасауға, нарық орындарымен байланыс орнатуға және тағы басқала бағыттар бойынша көмектесе алады. 

Кездесу барысында Сапеков қытайлық онлайн-сауда нарығы пандемия кезінде 20-30% - ға өсіп, $2,3 трлн-ды құрағанын атап өтті. Қазақстандық өндірушілер аспан асты елінің электронды алаңдарына шығу үшін 12 негізгі тенденцияны ескеру қажет. Мысалы, Қытайда трансшекаралық электрондық сауда дамуда.

"Қазақстандық экспорттаушыларға бондтық аймақта офистік орынжайды тіркеуге және жалға алуға және онлайн – алаңдар арқылы әлеуетті клиентке шағын партиялармен жеткізуді жүзеге асыруға болады", - деп түсіндірді Сапеков. Бұл команда мен сақтау орнын ұстай алатын ірі компаниялар үшін пайдалы. 

Сондай-ақ, отандық өндірушілер өз жеткізілімдерін мегаполистерге емес, серіктес қалаларға бағыттай алады. 

"Осы қалаларда тұратын Қытайдың жас тұрғындары сапалы өнімді тұтынғысы келеді, олар импортталған тауарларды сатып алуға дайын", – деп түсіндірді Сапеков.

Оның мәліметінше, отандық экспорттаушыларға ҚХР нарығына шығуға көмектесетін тағы бір үрдіс – BigData құралын пайдалану, ол кез-келген тауардың сатылымын талдай алады және компанияға сатып алушылар арасында қай өнім танымал екенін көрсете алады.

"Болашақта BigData өмірдің барлық салаларына кіре алады. Сонымен қатар, мобильді коммерцияға назар аударған жөн", – деп нақтылады спикер.

Қытайда тұрғындардың 80%  тауарларды ұялы телефондар арқылы сатып алады. Сондай-ақ, өнімді сатып алмас бұрын, қытайлық тұтынушылар пікірлерге міндетті түрде назар аударады.

"Сатып алушыларға мәтін мен фотосурет жеткіліксіз, оларға қысқа болуы тиіс бейне шолулар қажет. Мысалы, Alibaba – да мұндай роликтерді әрдайым табуға болады", - деді ол.

Онлайн-семинар барысында "KazakhExport" ЭСК" компаниясының Қытайдағы шетелдік өкілі Сергей Салманов  экспорттаушыларды қаржылай және қаржылай емес қолдаудың Қытайға ғана емес, басқа елдерге де отандық тауарлар мен қызметтерді экспорттау кезінде қолданылатын үлкен сұраныстағы құралдары туралы айтып берді.

KazakhExport-қа хабарласып, тегін түрде экспорттаушы шетелдік сатып алушының сенімділігін тексере алады. Бұдан басқа, экспорттық келісімшарттар бойынша төлемді кейінге қалдыруды сақтандыра алады. Отандық өндірушілер айналым қаражатын толықтыру және келісімшарт бойынша міндеттемелерді орындау мақсатында қазақстандық банктер арқылы экспорт алдындағы қаржыландыруға сенім арта алады.

Салманов сондай-ақ шетелдік сатып алушылар тарапынан қазақстандық өнімге сұранысты ынталандыруға мүмкіндік беретін экспорттық сауда қаржыландыруын пайдалануға болатынын атап өтті. Бұл құрал шетелдік компанияларға есеп айырысудың аккредитивтік нысаны шеңберінде отандық банктер арқылы қазақстандық тауарларды сатып алу үшін   ұсынылады.

"Биылғы жылы біздің компания қазақстандық мақсары майын өндірушімен ынтымақтастықты бастады, соның ішінде экспорттаушыға өнімді Қытайдың Taobao и 1688.com онлайн-алаңына шығаруға көмектеседі,-дейді Салманов.

Естеріңізге сала кетейік, қазан айында KazakhExport қазақстандық экспорттаушылар үшін "Хунань провинциясында қазақстандық өнімді ілгерілету" тақырыбында онлайн-семинар өткізді. Компания миссиясы-шикізаттық емес тауарлардың қазақстандық өндірушілері мен қызметтерді жеткізушілерін сыртқы нарықтарда ілгерілету мен экспортты қолдаудың тиімді қаржылық шараларын ұсыну есебінен олардың бәсекеге қабілеттілігін күшейтуге ықпал ету

Дереккөз: https://lsm.kz/kazahstanskim-kompaniyam-pomogayut-vyjti-na-onlajn-rynok-kitaya